1.sınıf 2.sınıf 3.sınıf 4.sınıf 5.sınıf 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf. ev ödevleri

Bu sitede istediğiniz yaşta ödev bulabilirsiniz.Size yardımcı olacağım.Yorumlarınızı bana iletebilirsiniz .Bu sitede 1.sınıftan 8.sınıfa kadar ödev bulunur gelin ziyaret edin beni tanıyın ve bana yazılar yazın ve bana ödev örnakleri gönderebilirsiniz.Mailim alttadır.

evodevleri38@gmail.com

2 Temmuz 2012 Pazartesi

2.sınıf ödevi


           Ödevimizin Adı: Trafik Levhalarıyla Poster yapma arkadaşlar.Malzemelerimiz azdır ama ben yinede söylüyorum.Malzemelerimiz şunlardır:

            1.a4 kağıdı
            2.Fon Karton ( hangi rengi istiyorsanız onu kullanın ama ben sarıyı tercih ederim.)
            3.8 yada 6 size kalmış trafik levha kağıtları hangi levhayı isterseniz
            4.Uhu
            5.Kalem
            7.Kurşun kalem
              
    

Hiç yorum yok: